26 Şubat 2017 Pazar

Washi tape koleksiyonum


       RENKLİ BANT KOLEKSİYONUM

Kırtasiyeyi seven hemen hemen herkes bu renkli,desenli bantları seviyordur tahminimce.Benim de çok olmasa da bu bantlardan bir koleksiyonum var.Koleksiyonumu arttırmayı istiyorum tabiki :)

Bantlarımı annemin cam kavanozlarından birisine koydum,evdeki tüm malzemeler değerlendirilmeli bence.Eve şöyle bir göz atsak kim bilir masamıza kalemlik veya bantlarımıza kap olabilecek bir sürü malzeme çıkar.



Bantlarımı her an görüp mutlu olabileceğim cam bir kavanoz tercih ettim.Haydi kavanozumun içine bir göz atalım;





Önce kapağı açmak gerek tabii :) :) :)






Gökkuşağı bantlarım diyorum ben bunlara.Her renkten var (yani vardı) 2-3 tanesini mektup arkadaşlarıma yollamıştım da.Aliexpress'ten almıştım.LİNK



















Simli şeyler her zaman ilgimi çekmiştir.Çocukluğumda o meşhur simli kalemlere sahip olmayı bayağı istemiştim :) Bunları da herşeyi aldığım gibi aliexpressten almıştım :) LİNK















Bu banta aşık olmuştum,mektuplarımı süslerim düşüncesiyle aldım,10m olması da harikaydı.Ve yine aliexpress'ten.LİNK
































Bu bantı diğer yazılarımdan hatırlarsınız eğer okuduysanız.MİCKEY'li kumaş bant.İlk kumaş bantım :) 


















Bu çiçekli bant English home  bantı ve bir mektup arkadaşımdan gelmişti.Sanırım bu da 10m uzunluğunda.








Ve işte benim bebeklerim... İlk göz ağrılarım...
Renkli bantlara merakım ilk bunlarla oldu,tüm arkadaşlarıma dağıtmasaydım daha çok olurlardı ama duramıyorum veriyorum elimde değil :) :) LİNK








 BİR AVUÇ MUTLULUK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder