25 Şubat 2017 Cumartesi

Sri Lanka'dan mektup-2

               SRİ LANKA'dan MEKTUP VAR


Ve yollarını gözlediğim mektubum sonunda geldi :)
Gerçekten hiç beklemiyordum,başka arkadaşımdan mektup beklerken postacının kapıma koyduğu sarı paket beni şaşırttı ve çok mutlu etti.
Hemen aldım önce bir fotoğrafını çekip mektubunun geldiğini haber verdim ve çok heyecanlı olduğumu belirttim.(Hatta evde sevinçten zıpladım,evet evet ciddiyim :D Nasıl mutlu olduğumu siz hayal edin :)



İşte sarı paketli mektubum






Onların paketleri çok güzel içten korumalı hemde tam istediğim genişlikte...
Bir de üzerinde kendi ülkelerinin ismi yazıyor çok orijinal.
Fotoğraf çekip hemen paketi açmaya koyuldum.Ben bir de paketlere kıyamıyorum zarar vermeden açmaya çalışıyorum hepsi benim için çok değerli.


Veeee ta ta ta tammm:



Soldan sağa sayıyorum :
  • Tuzlu fıstık
  • Deniz kabuklu kolye
  • Kız figürlü anahtarlık
  • Fosforlu turuncu kalem
  • Pembe zarflı mektup
  • Bileklik seti
  • Kartpostal


Çoook aşırı beğendim yine çok tatlı bir mektup hazırlamış.Tuzlu fıstığı yemek için kardeşimi bekledim ama çoğunu ben yedim gerçi pek farkı yok bizimkilerden,hatta aynısı.Kolyeyi ve anahtarlığı da  kıyıp kullanabileceğimi sanmıyorum en azından bir süre :)

Bileklik setini açtım hatta bileklik yaptım ikimize,ona da bir tane yollayacağım en sevdiği renklerden.Dostluk bilekliği yaptım ikimize de aynı renklerden ; kırmızı-yeşil.

Birdaha ki mektubumda yollarım artık :)
Teşekkür ederim Erandi :)💓








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder