3 Şubat 2017 Cuma

INDOMIE TAVUK ÇEŞNİLİ PAKET HAZIR NOODLE


                                     

                                        NOODLE



Sizinle indomie marka tavuk çeşnili noodle nasıl hazırlanıyormuş ve tadı nasılmış onları paylaşmak istiyorum.Beğenip beğenmediğimi yazının sonunda söyleyeceğim puanlama sistemimiz 10 üzerinden olacak haydi başlayalım...












Bir el boyutunda paketlenmiş makarnaya benzer, bir Uzak doğu yemeği.Ben tavuk çeşnili olanını almayı tercih ettim.Paketin arkasında nasıl yapılacağı zaten yazıyor ve kendisi sadece 3 dakika kadar bir sürede hazırlanıyor.Ah keşke yemesi de hazırlanışı kadar basit olsa :) çatala doluyorum doluyorum uzuyor :D Neyse neyse yorumlarımı sona saklamak istiyorum...







Bize gerekli olan küçük bir tencerede kaynamış su.Özellikle fokur fokur kaynarken bir fotoğraf çekmek istedim  :) Bu suyun ölçüsü yine paketin arkasında yazıyor.(2 su bardağı su )














Paketin içinden kıvırcık ve birbirine yapışık halde olan makarnamız ve yanında tavuk çeşnisi sos ile kırmızı biber sosu çıkıyor.İstenilen miktara göre bu soslardan makarnamızda kullanacağız.










 Paketten çıkan makarnamızı elimize alıyoruz ve kaynayan suyumuza yavaşça bırakıyoruz.Pat diye içine bırakmayın kaynamış su elimize, yüzümüze sıçrayabilir,aman dikkat :) :)












1 dakika içinde makarnalar birbirinden ayrılmaya ve yumuşamaya başlıyor üstteki resimde de göründüğü gibi.Bir çatal yardımıyla da birbirinden ayrıştırabilirsiniz daha iyi pişmesi için.









İyice yumuşayan birbirinden tamamen ayrılan makarnamızın içine istediğimiz miktarda sosları ekliyoruz.Ben biberi eklemek istemedim belki acıdır diye,acıyla pek aram yok ve o tavuk tadını yok etmemesi için  biber sosunu kullanmadım.Tavuk sosunun da hepsini attım çünkü sos dolu olmayan bir yemek kaşığı kadar anca vardı,hepsini atmaktan zarar gelmez diye düşündüm :)













     Ve beklenen an...
Koku güzel,ve internetten baktığımda suyuyla tüketebileceğimi gördüm ve orjinalliği gitmesin diye bende öyle yaptım,zaten çok fazla suyu kalmıyor bu yüzden beni rahatsız etmedi aksine çok sevdim birdaha ki yapışımda biraz daha fazla su koyacağım.Önce çok sıcakken tadına baktım ağzım yandı tadını pek alamadım,biraz bekledim ve ılık hale geldi,tadı tavuk sulu makarna yani nasıl tarif edilir bilemedim ama makarnası bizim spagetti gibi değil lastik gibi elastik ve uzayan bir makarna ayrıca yemesi de zevk verici çok yumuşak.Kısacası;
 Tadı çok güzel 💓✅
Görüntüsü güzel ✅
Kokusu güzel✅
Yemesi orta 😓 (yaa bir de bunları çubuklarla yiyorlar ben çatalla bile zorlanıyorum,çubukla nasıl yiyorlar aklım almıyor😁)
Puanım : 10/9


Tavsiyem çok sıcakken değil,biraz bekleterek yemeniz ve suyunuda dökmemeniz :)


Afiyet olsuuuun...



















1 yorum: