5 Mart 2017 Pazar

Arkadaşa hediye fikirleri





Hepimiz düşünürüz  ''arkadaşıma ne hediye alsam?''  diye.Belki doğum günüdür,veya bir kutlama vardır... Bu yazımda daha çok kız arkadaşlarımız için alınabilecek hediyeler üzerinde duracağım ama en yakın zamanda erkek arkadaşlarımıza neler alabiliriz yazısı da düşünüyorum :)







Şimdi birlikte bir hediye sepeti oluşturacağız, onun için aşağıdaki gibi sepete ihtiyacımız olacak.



Sepeti daha hoş görünmesi için kalpli mandallarla süsleyelim :)







Tüm kızlar çikolataya bayılır,defterlere de.O zaman sepetimize çikolatalı defter koymazsak olmaz :)








Biraz ısırılmış ama artık hediye sahibi kusura bakmasın :) :) :)





Bu tatlı defterin yanına tamamlayıcı olarak şipşirin kalemler olmalı.
Hemen aşağı da olan kalemler bu işi görecektir ;)















Çikolatadan söz etmişken benim çok beğendiğim ve almak istediğim sakız makinelerini de bu sepete koymalıyız bence :) Eminim hediye sahibi arkadaş da çok sever bu sakız makinesini.İçini renkli yuvarlak şeker ve sakızlarla doldurmayı unutmayın :)













Yine çok tatlı bir uyku bandı bu sepette yerini alabilir.Görüntüsüyle kız arkadaşımızı büyüleyecek bir uyku bandı tasarımı hemen aşağıda ki resimde :)









Takı olarak küpe,bileklik bu hediye sepetinde olmalı  diye düşünüyorum,çok zarif bu kiraz küpeler benim tercihim oldu :)







Kocaman sepette bu küpeler kaybolmasın,bir kutuya koysaydık...
İşte makaron kutumuz :)














Zarif bir kol saati hediye sepetimizde yerini alıyor :)





Hem cüzdan hemde kalem kutu olarak kullanabileceği bu karpuz çantalar benim favorim,yaz gelse de karpuz yiyebilsek gerçekten yaz meyvelerini çok özledim :) Karpuzu görünce yaza gittim geldim :)







İsterseniz bu karpuz kalem kutunun içini renkli kalemlerle doldurabilirsiniz.





Umarım bu hediye sepeti fikriyle kız arkadaşlarınızı mutlu ederiz :)
Bu hediyelerin çoğunu Aliexpress.com 'dan bulabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Arkadaşlarımız için ne hediye alsak diye hepimiz düşünürüz en değerli hediyeleri bizimle paylaşmışsınız.Fikirleriniz çok güzel ayrıca makalenizde efsane olmuş bende sizin makalenizden esinlenerek kendime göre arkadaşa alınabilecek hediye çıkarımlarımı paylaşmak istiyorum izninizle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumunuzu daha şimdi görüyorum bloguma ara vermiştim ne kadar mutlu oldum anlatamam çok teşekkür ederim 😊😊❤️

      Sil