4 Şubat 2017 Cumartesi

İlk defa bir yarışma kazandım





     HAKİKATBAKIRKÖY KIRTASİYE YARIŞMASI


Kırtasiye hesabım olan @kirtasyesever 'den birçok kırtasiyeyi veya kırtasiye malzemesi satan yerleri takip ediyorum.Onların düzenlediği çekilişler,yarışmalar vs. oluyor ve itiraf ediyorum bir kaç defa katıldım fakat kazanamamıştım.

Sonra hakikatbakırköy sayfasında kırtasiye alışverişiyle ilgili bir yarışma gördüm.Kırtasiye alışverişimizi fotoğraflayıp hashtag ile onları etiketlememiz gerekiyordu.






İşte bende bu malzemelerimi güzel bir şekilde dizmeye çalıştım, kendime ait olduğunu  anlasınlar diye de postite adımı yazıp yarışma zamanı diye belirttim ki zaten bu yarışmanın bir kuralıydı.Bu resimde 'en'lerimi kullanmak istedim gerçekten şu resme baktıkça içim açılıyor,haksız mıyım?
 Aşklarım onlar benim😍







Neyse zaman geçiyordu, bir yandan da diğer yarışmacılar acaba nasıl fotoğraflar paylaşmış diye bakıp duruyordum.Açıkçası biraz şansımın olduğunu düşünüyordum çünkü yarışmanın ödülünü tam 5 kişi kazanacaktı.Ödülü merak ettiniz değil mi?






  • 3 adet fosforlu sta kalem
  • 1 adet metalik sta kalem
  • 1 adet kokulu slime silgi
  • 1 adet portakal kokulu silgi
  • 1 adet kurabiye kokulu silgi
  • 1 adet radar silgi (dünyanın en iyi silgisi)
  • 1 adet mıknatıslı iwako silgi
  • 1 adet kivili kalemtraş
  • 1 adet pembe kumaş bant



Yarışma açıklandı ve bende ilk kez bir yarışmayı kazanmış oldum,ucunda kırtasiye olan her yarışmaya katılmak benim için bir zevk :) Durun yarışmayı kazandığımı ilan ettikleri fotoğrafı da size göstereyim :)





Sonra tabi ki adres ve kişisel bilgilerimi aldılar,hemen bir kaç gün içerisinde de hediyelerim elime ulaştı.Hemen kargoya vermişler gerçekten disiplinli bir kırtasiyeymiş bu konuda onları tebrik ediyorum :)





Kargo poşetinden çıkartınca bu manzara ile karşılaştım,gerçekten bu paketi açmak benim için çok heycanlıydı kendi emeğimle bir yarışma kazandım ve yeni kırtasiye malzemelerim oldu hepsi de birbirinden tatlı :)








İçine bir de not yazmışlar ne kadar da düşünceliler diye düşünmedim değil :) Çünkü bir hediye veriyorsam bende mutlaka içine not yazarım çünkü hediye de en önemli kısım o nottur bence,değer verildiği o nottan anlaşılıyor.Bu güzel hediyelerin yanına bir de pandalı şipşirin bir kitap ayracı koymuşlar.
Evet ben hediyelerimi çok beğendim ve hakikatbakırköy kırtasiyeye bir gün gitmek istiyorum,ama gidemesem de o muhteşem kırtasiyeden kargo ile birşeyler almak istiyorum.Burdan onlara teşekkür ediyorum :)



2 yorum: