11 Mart 2017 Cumartesi

KAVAK YELLERİ

Belki durup dururken
Yanına gelince
Söylediklerimi anlamsız buldun

Oysa vakit yoktu
Ama sen haklıydın
Çünkü böyle şeyler aceleye gelmezdi
Yalandan da olsa
Ne güzel güldünbu akşam bana

Belki tanışmak zor
İyi anlaşmak zor
Peki görüşmek çok mu kolaydı

Çok kısa bir zamanda
Belki birazda zorla
Bence gayet iyide anlaştık

Yalandanda olsa
Ne güzel güldün bu akşam banaaa
Yalandan da olsa
Ne güzel güldün o akşam bana



bu şarkı sana neyi anımsattı? İlk neyi hatırladın? Eğer cevabın KAVAK YELLERİyse  muhtemelen aynı dönemin çocuklarıyız seninle.Sende çok etkilenmiştin bu diziden değil mi? En sevdiklerin arasındaydı belkide.Şuan çıksa televizyonda yine izlersin bıkmadan.Çünkü bende öyleyim,geçtiğimiz yaz 1. bölümden son bölümüne kadar izledim sabah akşam.Aslıyla Efeyle geçti yazım,tam bir gençlik dizisi ve etkilenilmiycek gibi değil.Hep istemişimdir Aslı&Efe&Deniz gibi arkadaşlarım olsun belkide onun eksikliğiyle daha da bağlandım o diziye.Adı üstünde dizi canım bu kadar etkilenilcek ne var? dediğini de duyar gibiyim.İnsan etkileniyor işte  :)













Ege... Ege başlı başına harika bir yer zaten.Urlaya ömrümde bir kez olsun gitmek istiyorum sırf Kavak yelleri orada çekildi diye evet.Çünkü 2. defa izlerken yaşayarak izledim,her bölümünü hemde...








Pinhani şarkıları diziyle bütünleşmiş halde zaten ne zaman dinlesem en çok da Aslıyla Efe aklıma geliyor.Efenin araba kullanırken denize düşüp kaybolması hiç gitmiyor gözümün önünden, abisinin çırpınışları,aslının ağlamaları.Bende çok ağlamıştım hala gözlerim doluyor bu yazıyı yazarken bir yandan da 'ne güzel güldün'ü dinliyorum tam ağlayacak moddayım anlayacağın :) İnsanın sevdiklerini kaybetmesi heralde başına gelebilecek en kötü şeylerdendir...







Sonra Güven girdi,Efenin yerini tutmasa da yeni başlangıçlar iyidir.İşin tuhafı Efe ölmemişti ve onu ilk bulan Güvendi.Sevdiği kızın yani Aslı'nın aşkı Efe olduğunu sonradan öğrenip bunu Aslı dan saklaması gerçekten sinir bozucuydu.Ama kendimi Güvenin yerine koyduğumda kendine göre haklı yanları vardı tabii.Ama ne olursa olsun Aslı&Efe bambaşkaydı...
Hele ilk karşılaştıkları sahne gerçekten  kan dondurucuydu.









Efe'nin kafasının içindeki şey yüzünden Aslıyı bulmamıştı.Çok istemişti fakat bulsa bile zaten öleceğini bildiği için onu tekrar üzmek istememişti.Ah Efe...
Sen ne kadar koca yürekli bir insansın.!








Aslı Efe için herşeyi yaptı ve sonunda tekrar bir araya gelmeyi başardılar.Efe ona onsuzken yaşadıklarını çok güzel bir yolla anlattı.Bu sahneyi hiç unutamıyorum,eminim sende unutamıyorsundur.DÜNYANIN DURDUĞU AN.Ve şarkı başlar...


Durup düşünmeye zamanın olur mu?
Yitirmeden anlamaz insan
Sevdiklerin yolun sonunda
Sarıl her fırsatında o insana,
Arkasından ağlayan olma
Geri getirmez çok ağlasan da
Durur, durur belki başucunda
Annen baban kendi çapında
Abin bile kırk yedi yaşında
Ömür, ömür sanki bi kara kutuymuş
Günü gelince herkesin açılmış
Ama sorarsan hep geç kalınmış
Güzel günlerimizin bittiğini sanma
Belki bir daha böylesi olmaz
Ama her bi gün güzel aslında
Yakın durmanın zor olduğu ortada
Uzak olmak her zaman en kolay
Ama en zoru yalnız olunca
Uyur… Uyur belki hep yanında
İlk sevgilin kendi solunda
Her hatıra asılı duvarında
Ömür… Ömür sanki bi kara kutuymuş
Günü gelince herkesin açılmış
Ama sorarsan hep geç kalınmış
Uyur… Uyur belki hep yanında
İlk sevgilin kendi solunda
Her hatıra asılı duvarında
Ömür… Ömür sanki bi kara kutuymuş
Günü gelince herkesin açılmış
Ama sorarsan hep geç kalınmış.






Efe Aslıyı bir lunaparka çağırır.Aslı lunaparka girer girmez tüm insanlar,lunaparktaki tüm oyuncaklar ve Efe donup kalır.
Aslı: 4  yıl önce de böyle mi olmuştu?
Efe:Seni kaybettiğim gün hayat benim için durdu Aslı,bir daha hiç akmadı.Senden sonra ben hiçbir şey görmedim,hiçbir şey duymadım,hiçbir şey hissetmedim.Sadece nefes aldım,işte o yüzden seni buraya getirdim.Benim gözlerimden gör istedim.


Ve sarıldıklarında zaman akmaya devam eder...





Kısa bir süre sonra hayalleri gerçek oldu ve Aslıyla Efe evlendi.Ama Aslı öyle zannediyordu nikah sahteydi.Efe yine Aslıyı düşünüp böyle bir şey planlamıştı.Yine de mutluydular.





Bu güzel gün kısa sürdü... Efe balayında ki otel odalarında yere yığıldı.
Aslı burada öğrendi onun hastalığını.Yıkıldı...










En etkilendiğim kısım ise ölüm anı.Efe kurtulmak için girdiği ameliyatta,daha ameliyat başlamadan öldü...Arkasında ona aşık bir kadın ve çocuğu Efe'yi bıraktı...Babası gibi kıvırcık bir Efe...



















1 yorum: