27 Ocak 2017 Cuma

ALİEXPRESS ALIŞVERİŞİ 1

             

            ALİEXPRESS ALIŞVERİŞİM

   Aliexpress'e girince çıkamıyorsunuz.Gerçekten herşeyi almak istiyorum çünkü çok güzel ürünler var özellikle kırtasiye seviyorsanız Aliexpress tam size göre,yani bana göre...
Bugünde aldıklarıma birlikte göz atalım istiyorum.







    Bu mekanik kalemleri görür görmez aşık oldum ve almalıyım dedim kendi kendime.Hemen şuraya tıklayarak sizde bu kalemlere sahip olabilirsiniz.Ben 5.10 $ gibi bir fiyata almıştım şuan doların yükselmesinden dolayı fiyatta artmış fakat bu satıcıdan çok memnun kaldım iletişimi iyiydi ama ben az sipariş var diye tereddüt etmiştim.Yaklaşık 15 gibi rekor bir sürede elime ulaştı.Bu kalemlerimi çok seviyorum.








Bir sonraki aldığım yine kalem yine kalem :) Çok seviyorum napayım :) Ama tavşanlı olanı mektup arkadaşlarımın birine hediye etmiştim.Şuraya tıklayarak bu kalemlere ulaşabilirsiniz.





 Bu kalemi ise dış görünüşüne göre aldım,biraz ucu ince geldi yani standart tükenmez kalem gibi değil 0.5 ti yanılmıyorsam uç kalınlığı.Şuraya tıklayıp ulaşabilirsiniz.



Şipşirin bir postit gördüm onu da almasam olmazdı.Hem fiyatı da çok uygun geldi alıverdim :) Ama sizcede çok tatlı değil mi???
Şuraya tık.





Bantkoleksiyonu yapmaya bu tatlı bantları görünce karar verdim.Mektuplarımı süslemeye ve ajandamı süslemeye çok yarayacaklar diye düşünerek ;
Küçük 10'lu washi tape için tık
10'lu gökkuşağı washi tape için tık











 Sadece kırtasiye alışverişi yapmadım bir kaç kullanabileceğim aynı zamanda da çok şeker şeyler aldım.Bir otobüs yolculuğunda çantamıza elimizi atarız ve kulaklığı bir çıkartırız arap saçına dönmüş,hepimizin başına kulaklık faciası gelmiştir.İşte ona bir çözüm olsun diye bu sevimli kulaklık tutucularını aldım.Link için tık.







Özellikle biz kızlar için olmazsa olmaz aynadır bence.Her zaman istemişimdir çantama küçük bir ayna atabilmeyi ama nedendir bilmiyorum hiç alma fırsatım olmamıştı yani hiç karşıma bu Bisküvi ayna kadar tatlısı çıkmamıştı Tık.Hemde tarağı bile var,kalitesi de gayet  iyi ;)




Son olarakta aslında Aliexpress'ten yüzüme veya benim kullanacağım hiçbirşey almak istemiyordum fakat bu rimelin görüntüsüne aldanıp aldım.Alıncada memnun kaldım ve kullandım hiç bir sorun olmadı.Benim tenim alerjik olduğu için herşeyi alıp sürmem biraz sakıncalı :) link için tık.






İlk alışverişim böyleydi,Aliexpress hakkında öğrenmek istediklerinizi yorumlar bölümünden sorabilirsiniz :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder