19 Ocak 2017 Perşembe

merhaba

                                   MERHABA

          Herkese merhaba! Bloguma hoşgeldiniz.Ben Özge 20 yaşındayım Üniversite 2. sınıftayım,okul öncesi öğretmenliği okuyorum ve de bir 
kırtasiyeseverim, kırtasiyesever de ne? derseniz eğer şöyle anlatayım;
kalem,silgi,sticker,defter manyağı birisiyim.Çocukluğumdan beri kırtasiye dükkanlarında beni çeken bir güç vardı, her okul çıkışı  tam da okulumun karşısında olan kırtasiyeye girer, kalemlere ve orada olan herşeye bakardım.Hala aklımda o dükkan, nasıl da özlüyorum bir bilseniz o günleri.Hangimiz çocukluğumuzu özlemez ki? Ah birde kartpostallar vardı..
Kış temalı olanlar simli ışıl ışıldı en çokta onları özlüyorum sanırım çünkü şuan değil simli , kartpostal bulabildiysem eğer şükrediyorum.
Bir sonraki yazılarımda kırtasiye malzemelerimi görebileceksiniz.Onları sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.Daha blogda acemiyim o yüzden affınıza sığınıyorum eğer sizi sıktıysam...
Peki  sadece kırtasiye mi seviyosun , başka bişey bilmez misin sen? dediğinizi duyar gibiyim.Hayır tabiki de başka uğraşlarımda var :) Koleksiyonlarım var ; peçete, renkli ve desenli bant,para ve de kartpostala yeni başladım.Ve en sona sakladığım bir uğraşım daha var.Kendisini çok seviyorum ve gerçekten severek yapıyorum belki bir çoğunuz duymuşsunuzdur.''MEKTUP ARKADAŞLIĞI'' yapıyorum.Bu konuyu ayrı bi yazı ile anlatmak istiyorum eğer merak edenler varsa yorum bölümünden bana sorular sorabilirsiniz bende bu sorulara dayanarak mektuplaşmayı size anlatabilirim :)
Size mektuplarımı göstermeyi çok isterim, ben başlarda nasıl güvenicem nasıl mektup yazacağım diye çok çekinirdim fakat cesaret edip başlayınca ne kadar güzel bir şey olduğunu daha iyi gördüm.Belki benim gibi çekinip merak edenler, cesaret edemeyip sadece bu mektuplaşmanın hayalini kuranlar vardır.İleride paylaşacağım yazılarımı bekleyin,şimdilik görüşmek üzere kendinize dikkat edin,yorum bırakmayı unutmayın :) :) :)


2 yorum: